نمایندگی انواع کولر در رشت

نمایندگی انواع کولر در رشت

کولر گازی و اسپلیت از پرکاربرد ترین وسایل های سرمایشی و گرمایشی با کاربرد مصارف خانگی و صنعتی است

که با توجه به قیمتی که دارد نیاز به خرید از فروشگاه های معتبر و نماندگی های فروش کولر گازی است.

فروشگاه یستکو از معتبر ترین مراکز خرید کولر گازی در رشت محسوب می شود که متنوع ترین مدل های سیستم تهویه مطبوع را همراه با ضمانت به عرضه می رساند.

کولر گازی و اسپلیت یکی از سیستم های سرمایشی قدرتمند است که با استفاده از کمترین مصرف انرژی به خنک کردن فضا می پردازد البته برخی از آن ها دارای دو نوع عملکرد سرمایشی و گرمایشی هستند که حتی در فصل سرما هم کاربرد دارد. شما می توانید از طریق دریافت مشاوره خرید کولر گازی از فروشگاه زیکو کالا به راحتی آدرس بورس کولر گازی تهران را دریافت نمایید و یا اینکه با مراجعه به نمایندگی کولر گازی از مزایا خدمات پس از فروش و دریافت گارانتی، بهره مند شوید.

معرفی کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت نوعی از سیستم تهویه مطبوع هستند که با هدف خنک کنندگی، تولید و انتشار هوایی تمیز به محیط با کمترین مصرف انرژی طراحی شده اند

و از ظرفیت های ۸۰۰۰ الی ۳۶۰۰۰ موجود و توسط تولید کنندگان و نمایندگی ها به فروش می رسند.

کیفیت و کارایی اسپلیت کاملا بستگی به نوع کمپرسور و گاز به کارگرفته، ظرفیت آن دارد و زمانی آن نتیجه مطلوب را از خود نشان می دهد که ظرفیت آن متناسب با محل نصب باشد.

 

بورس کولر گازی در رشت کجا است؟

بزرگ ترین مرکز فروش کولر گازی در رشت کجاست؟

این سوالی است که برای بسیاری از خریداران پیش می آید زیرا فروشگاه و مغازه هایی که در زمینه فروش کولر گازی فعالیت دارند تعداد محدودی از مدل های این سیستم سرمایشی را به عرضه می رسانند

در صورتی که شما می توانید با مراجعه به بورس کولر گازی در رشت، تنوع بالایی از مدل های اسپلیت در ظرفیت های مختلف را خریداری نمایید.

 

پر فروش ترین مدل های کولر گازی کدام اند؟

مراکز خرید سیستم تهویه مطبوع در اختیار شما متقاضیان عزیز، طیف گسترده ای از مدل های کولر گازی با ظرفیت های متناسب با محل نصب مد نظرتان را قرار می دهند.

این محصولات به شرح زیر می باشد:

  • کولر گازی ال جی

  • کولر گازی اوجنرال

  • کولر گازی گری

  • کولر گازی ایوولی

این محصولات محبوب از ویژگی نمایشگر مصرف انرژی، مصرف بهینه، قیمت مناسب و اقتصادی، عملکرد سریع و بدون صدا، خنک کنندگی قدرتمند، تنوع ظرفیت، طرحی ساده و شیک، نصب آسان، بهره مند هستند.

 

بهترین مارک کولر گازی را از کجا بخریم؟

یکی از نکات مهم خرید سیستم تهویه مطبوع، خرید کولر گازی اصل است که برای این امر توصیه می شود به مرکز فروش اسپلیت در رشت مراجعه نمایید که تمامی محصولات خود را مستقیما از نمایندگی به فروش می رسانند.

با توجه به نیاز مردم، تعداد تولید کنندگان کولر گازی رو به افزایش می باشد در این صورت شما پس از تحقیقات لازم، بهترین مارک کولر گازی را انتخاب نمایید

تا با یک بار هزینه، محصولی ماندگار و با کیفیت را خریداری کنید. برای خرید بهترین مارک کولر گازی به فروشگاه یستکو  مراجعه نمایید.

 

پخش کولر گازی در رشت

فروشگاه یستکو یکی از بزرگ ترین مراکز فروش انواع کولر گازی و اسپلیت، داکت اسپلیت در رشتبه قیمت نمایندگی است که علاوه بر فروش به شما در زمینه انتخاب کولر گازی متناسب با آنچه که توقع دارید،

کمک خواهند کرد.

این محموعه در زمینه پخش کولر گازی به سراسر ایران به صورت تک و عمده فعالیت دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

 

فروش عمده کولر گازی در رشت

اگر برای مصارف خانگی و یا محل کار به دنبال خرید کولر گازی به تعداد بالا هستید پیشنهاد ما مراجعه به مجموعه یستکو است زیرا وارد کننده انواع کولر گازی به صورت عمده می باشد

البته امکان خرید به صورت تکی هم وجود دارد اما به طور کل، شما به صورت آنلاین و حضوری می توانید برای خرید کولر گازی به صورت عمده از یستکو ، اقدام کنید.

 

=========================================================================================

نمایندگی فروش، نصب و راه اندازی کولر اسپلیت، کولر گازی در رشت و استان گیلان، خدمات پس از فروش کولر اسپلیت در رشت و استان گیلان، خانه تاسیسات و تهویه مطبوع گیلان، اجنرال، گری و . . .
خانه تاسیسات و تهویه مطبوع گیلان (HVAC) در راستای توسعه شرکت یگانه صنعت تهویه(یستکو) تاسیس گردید, این دو مجموعه با بیش از 70 پرسنل و 10 سال سابقه و تکیه بر تجارب ارزشمند با هدف فعالت در زمینه فروش, طراحی و اجرای سیستم های پیشرفته تهویه مطبوع صنعتی و خانگی و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های تهویه مطبوع پیشرفته و هوشمند گام برمیدارند, بی تردید از بدو تاسیس تاکنون ایجاد همراهی و همدلی بسیار ارزشمند همکاران و مهندسان مجرب و متخصص در محقق شدن اهداف شرکت و اجرای پروژه های بزرگ استانی و کشوری تاثیر به سزایی داشته است.

آدرس HVAC: گیلان ، رشـــت ، تقاطع بلوار شـــهید انـصـــــاری گـــلباغ نـماز ، نـبـش ولــیعصـــــــر 3
تـــلفن: 981334228+ __________________________https://hvacteam.ir/ __________________________
آدرس YESTCO: گیلان ، رشت ، 200متر بالاتر از میدان قلی پور به سمت فلکه جهاد , انتهای پل , سمت راست
تـــلفن: 9833112659+ ________________________https://www.yestco.ir/ __________________________

========================================================================================

1024

پروژه انجام شده

3295

خدمات به مشتریان

3000

مشتریان راضی

6000

فروش محصول

چرا ما را انتخاب کنید؟

شرکت ما مجموعه ای از افراد متخصص و حرفه ای در حوزه تهویه مطبوع است که هدف اصلی آن ارتباط مستقیم و دوستانه با مشتریان خود می باشد. در این راستا شرکت ما چهارچوب هایی به عنوان خط مشی کاری خود تعریف کرده تا همواره مشتریان خود را از نحوه عملکرد و نتیجه خدمات راضی نگه دارد.

پرورش پرسنل متخصص

یکی از اصول کاری ما بر این است که پیش از هر چیزی منافع مشتری را در نظر گرفته، شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی شرکت منافات دارد اما باید به شما بگویم که همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب گردد. این اصل حتی در جهت پیشرفت بالا در روند کاری پروژه ها نیز به ما کمک نموده است.

مشاوره صادقانه

یکی از اصول کاری ما بر این است که پیش از هر چیزی منافع مشتری را در نظر گرفته، شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی شرکت منافات دارد اما باید به شما بگویم که همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب گردد. این اصل حتی در جهت پیشرفت بالا در روند کاری پروژه ها نیز به ما کمک نموده است.

کیفیت محصولات و تجهیزات

کیفیت اجرایی از دیگر اصول مهم تیم ما می باشد، محصولات و تجهیزات ما با حساسیت توسط کارشناسان متخصص در علم سیستم های تهویه مطبوع انتخاب شده اند تا علاوه بر داشتن استاندارد ، کیفیت بالا ، کارایی طولانی مدت ، رضایت مشتریان و کارفرمایان را به همراه داشته باشند وهمچنین با ایجاد یک دپارتمان فعال جهت پشتیبانی به صورت تمام وقت در کنار شما مشتریان هستیم.

جدیدترین پروژه های در حال اجرا

شرکت ما با تکیه بر تجارب ارزشمند ، با هدف فعالیت در زمینه طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع بی تردید از بدو تاسیس تاکنون با همراهی و همدلی بسیار ارزشمند همکاران و مهندسان مجرب ، پروژه های بسیاری را در سطح کشور به انجام رسانده ، مسلماً همکاری جمعی و تلاش تمامی همکاران عزیز، عامل اصلی موفقیت این شرکت بوده است.

مجتمع تجاری و اقامتی امام رضا (ع) مشهد
مجتمع تجاری مسکونی لاهیجان
ساختمان پزشکان باران
ساختمان پزشکان دکتر کریمی نصب

در ارتباط باشید

برای تماس با ما راحت باشید