تهویه مطبوع چیست

درباره تهویه مطبوع بیشتر بدانید

یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان را می توان بخش تهویه مطبوع آن دانست.این بخش دقیقا می تواند بر رفاه و آسایش انسان بسیار تاثیر گذار باشد چرا که در واقع عمل هوا رسانی چه برای فصول سرد و چه برای فصول گرم برای مکان های مختلف امری بسیار مهم و ضروری است.و شاید برای همین است که امروزه به مبحث تهویه مطبوع ساختمان نسبت به گذشته به صورت علمی و عملی پرداخته می شود.در واقع در معنای لغوی تهویه مطبوع یعنی هوا رسانی دلپذیر و این فرایند شاخه ای از رشته مهندسی مکانیک محسوب می شود.

سیستم تهویه مطبوع را در حال حاضر می توان یکی از پرکاربردترین تکنولوژی های ترمودینامیکی در جهان دانست. چرا که علاوه بر موارد استفاده خانگی که میزان آن نیز چشم گیر بوده و همه ساله نیز در حال رشد و افزایش است، مصارف صنعتی بالایی نیز به خود اختصاص داده است. برای مثال:

    ساختمان های اداری و تجاری به دلیل اهمیت درجه حرارت و رطوبت جهت افزایش راندمان عملکرد پرسنل

    مراکز عمومی و فروشگاه های بزرگ به منظور ایجاد محیطی مطلوب برای کاربران و متقاضیان

    سالن های صنعتی به دلیل اهمیت دما و میزان رطوبت و حجم بالای آلاینده ها در محیط

    ساختمان های درمانی و بیمارستان ها به دلیل حساسیت فوق العاده محیط به وجود آلاینده ها در کنار درجه حرارت

هنگامی که افراد در خارج از خانه یا در محل کار هستند امکان پذیر نیست بایستی سعی کنیم کیفیت هوای داخل خانه  را ارتقا بخشیم. اگر فردی در خانواده دچار آسم یا هر بیماری تنفسی دیگری هست، ضروری است که حتماً  تهویه هوای خانه را  مناسب کرد و اگر در حال حاضر مشکلی ندارید، باید توجه داشته باشید که در آینده گرفتار نشوید. سعی نمایید همیشه از هوای تازه و مطبوع  با تنفس در محیط سرشار از هوای تمیز استفاده نمایید. برای بهترکردن کیفیت هوای منزل، باید روی چندکار تمرکز کنید.

برای سالم نگه داشتن خود و خانواده خود و بهبود کیفیت زندگی، درون خانه از ترکیب پنکه، هواکش، تصفیه کننده و دفع کننده های رطوبت استفاده کنید و از بازکردن درها و پنجره ها در طول روز غافل نباشید.

1024

پروژه انجام شده

3295

خدمات به مشتریان

3000

مشتریان راضی

6000

فروش محصول

چرا ما را انتخاب کنید؟

شرکت ما مجموعه ای از افراد متخصص و حرفه ای در حوزه تهویه مطبوع است که هدف اصلی آن ارتباط مستقیم و دوستانه با مشتریان خود می باشد. در این راستا شرکت ما چهارچوب هایی به عنوان خط مشی کاری خود تعریف کرده تا همواره مشتریان خود را از نحوه عملکرد و نتیجه خدمات راضی نگه دارد.

پرورش پرسنل متخصص

یکی از اصول کاری ما بر این است که پیش از هر چیزی منافع مشتری را در نظر گرفته، شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی شرکت منافات دارد اما باید به شما بگویم که همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب گردد. این اصل حتی در جهت پیشرفت بالا در روند کاری پروژه ها نیز به ما کمک نموده است.

مشاوره صادقانه

یکی از اصول کاری ما بر این است که پیش از هر چیزی منافع مشتری را در نظر گرفته، شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی شرکت منافات دارد اما باید به شما بگویم که همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب گردد. این اصل حتی در جهت پیشرفت بالا در روند کاری پروژه ها نیز به ما کمک نموده است.

کیفیت محصولات و تجهیزات

کیفیت اجرایی از دیگر اصول مهم تیم ما می باشد، محصولات و تجهیزات ما با حساسیت توسط کارشناسان متخصص در علم سیستم های تهویه مطبوع انتخاب شده اند تا علاوه بر داشتن استاندارد ، کیفیت بالا ، کارایی طولانی مدت ، رضایت مشتریان و کارفرمایان را به همراه داشته باشند وهمچنین با ایجاد یک دپارتمان فعال جهت پشتیبانی به صورت تمام وقت در کنار شما مشتریان هستیم.

جدیدترین پروژه های در حال اجرا

شرکت ما با تکیه بر تجارب ارزشمند ، با هدف فعالیت در زمینه طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع بی تردید از بدو تاسیس تاکنون با همراهی و همدلی بسیار ارزشمند همکاران و مهندسان مجرب ، پروژه های بسیاری را در سطح کشور به انجام رسانده ، مسلماً همکاری جمعی و تلاش تمامی همکاران عزیز، عامل اصلی موفقیت این شرکت بوده است.

مجتمع تجاری و اقامتی امام رضا (ع) مشهد
مجتمع تجاری مسکونی لاهیجان
ساختمان پزشکان باران
ساختمان پزشکان دکتر کریمی نصب

در ارتباط باشید

برای تماس با ما راحت باشید