آخرین مدل وی آر اف بیشتر بدانید .....

آخرین مدل وی آر اف ,HVAC نمایندگی انحصاری برترین برندهای تهویه مطبوع رشت و مطبوع گيلان HVAC و سرمايش و گرمايش رشت

آخرین مدل وی آر اف

=========================================================================================

نمایندگی فروش، نصب و راه اندازی کولر اسپلیت، کولر گازی در رشت و استان گیلان، خدمات پس از فروش کولر اسپلیت در رشت و استان گیلان، خانه تاسیسات و تهویه مطبوع گیلان، اجنرال، گری و . . .
خانه تاسیسات و تهویه مطبوع گیلان (HVAC) در راستای توسعه شرکت یگانه صنعت تهویه(یستکو) تاسیس گردید, این دو مجموعه با بیش از 70 پرسنل و 10 سال سابقه و تکیه بر تجارب ارزشمند با هدف فعالت در زمینه فروش, طراحی و اجرای سیستم های پیشرفته تهویه مطبوع صنعتی و خانگی و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های تهویه مطبوع پیشرفته و هوشمند گام برمیدارند, بی تردید از بدو تاسیس تاکنون ایجاد همراهی و همدلی بسیار ارزشمند همکاران و مهندسان مجرب و متخصص در محقق شدن اهداف شرکت و اجرای پروژه های بزرگ استانی و کشوری تاثیر به سزایی داشته است.

آدرس HVAC: گیلان ، رشـــت ، تقاطع بلوار شـــهید انـصـــــاری گـــلباغ نـماز ، نـبـش ولــیعصـــــــر 3
تـــلفن: 981334228+ __________________________https://hvacteam.ir/ __________________________
آدرس YESTCO: گیلان ، رشت ، 200متر بالاتر از میدان قلی پور به سمت فلکه جهاد , انتهای پل , سمت راست
تـــلفن: 9833112659+ ________________________https://www.yestco.ir/ __________________________

========================================================================================

1024

پروژه انجام شده

3295

خدمات به مشتریان

3000

مشتریان راضی

6000

فروش محصول

چرا ما را انتخاب کنید؟

شرکت ما مجموعه ای از افراد متخصص و حرفه ای در حوزه تهویه مطبوع است که هدف اصلی آن ارتباط مستقیم و دوستانه با مشتریان خود می باشد. در این راستا شرکت ما چهارچوب هایی به عنوان خط مشی کاری خود تعریف کرده تا همواره مشتریان خود را از نحوه عملکرد و نتیجه خدمات راضی نگه دارد.

پرورش پرسنل متخصص

یکی از اصول کاری ما بر این است که پیش از هر چیزی منافع مشتری را در نظر گرفته، شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی شرکت منافات دارد اما باید به شما بگویم که همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب گردد. این اصل حتی در جهت پیشرفت بالا در روند کاری پروژه ها نیز به ما کمک نموده است.

مشاوره صادقانه

یکی از اصول کاری ما بر این است که پیش از هر چیزی منافع مشتری را در نظر گرفته، شاید فکر کنید که این اصل با منافع مالی شرکت منافات دارد اما باید به شما بگویم که همین اصل باعث شده است تا اعتماد مشتریان جلب گردد. این اصل حتی در جهت پیشرفت بالا در روند کاری پروژه ها نیز به ما کمک نموده است.

کیفیت محصولات و تجهیزات

کیفیت اجرایی از دیگر اصول مهم تیم ما می باشد، محصولات و تجهیزات ما با حساسیت توسط کارشناسان متخصص در علم سیستم های تهویه مطبوع انتخاب شده اند تا علاوه بر داشتن استاندارد ، کیفیت بالا ، کارایی طولانی مدت ، رضایت مشتریان و کارفرمایان را به همراه داشته باشند وهمچنین با ایجاد یک دپارتمان فعال جهت پشتیبانی به صورت تمام وقت در کنار شما مشتریان هستیم.

جدیدترین پروژه های در حال اجرا

شرکت ما با تکیه بر تجارب ارزشمند ، با هدف فعالیت در زمینه طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع بی تردید از بدو تاسیس تاکنون با همراهی و همدلی بسیار ارزشمند همکاران و مهندسان مجرب ، پروژه های بسیاری را در سطح کشور به انجام رسانده ، مسلماً همکاری جمعی و تلاش تمامی همکاران عزیز، عامل اصلی موفقیت این شرکت بوده است.

مجتمع تجاری و اقامتی امام رضا (ع) مشهد
مجتمع تجاری مسکونی لاهیجان
ساختمان پزشکان باران
ساختمان پزشکان دکتر کریمی نصب

در ارتباط باشید

برای تماس با ما راحت باشید